SVJ pro dům Lamačova č. p. 859 a č. p. 860
Vlastimil Smetana, 22. 4. 2020 20:01, zhlédnuto 713x
Poptávka na správu domu
Složka: Poptávky

Poptávka na správu domu

 

Poptáváme správu domu, která se skládá z těchto částí, viz níže.

Jedná se o osmipodlažní panelový dům o dvou vchodech na adrese našeho SVJ.

Dům má tyto parametry:

 

  • 46 bytových jednotek
  • 3 nebytové jednotky
  • 11 sklepů/prostor v dalším pronájmu

 

Požadavky na technickou správu:

  • vedení, kontroly a aktualizace technické dokumentace nemovitosti
  • smluvní zajištění dodávek služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí nemovitosti (el. energie, teplo, vodné, stočné, odvoz odpadu, provoz výtahu, provoz STA)
  • zajištění aktualizací smluv s dodavateli pravidelných služeb
  • jednání a komunikace s dotčenými úřady a institucemi na základě plné moci
  • provedení odečtu poměrových bytových měřidel (teplo, teplá voda, studená voda)
  • rozúčtování nákladů z odečtených měřidel (teplo, teplá voda, studená voda)
  • vedení evidence měřidel a plomb měřidel (teplá voda, studená voda)
  • zajištění případné výměny indikátorů, vodoměrů a měřičů tepla vč. plomb
  • vypracování plánu a smluvní zajištění revizí a kontrol vyhrazených technických zařízení včetně odstranění závad z revizí a kontrol vyplívajících (společné rozvody elektřiny, hromosvod, požární ochrana, výtahy)
  • zajištění oprav a údržby nemovitosti, ve společných částech domu
  • zajištění služeb havarijní činnosti (NON-STOP dispečink)
  • zajištění požární bezpečnosti nemovitosti
  • vyřizování reklamací
  • monitorování oprávněnosti užívání bytových a nebytových prostor
  • vedení elektronické pasportizace jednotek a jeho aktualizace
  • vypracování ročních návrhů plánu oprav a investic k 31.8.
  • zajišťování výběrových řízení na subdodavatele po dohodě s vlastníky objektu
  • kontrola termínů a kvality provedených oprav a prací – při větších akcích zajištění stavebního dozoru
  • vyhotovování objednávek na drobné schválené opravy a smluv o dílo

 

Požadavky na ekonomickou správu účetnictví:

  • správa účetnictví
  • evidence a zaúčtování přijatých a vydaných faktur, pokladny banky a interních dokladů
  • kontrola věcné finanční správnosti faktur
  • kontrola úhrad dodavatelských faktur
  • kompletní účetní evidence: hlavní kniha, účetní deník, obratová předvaha
  • vypracování dílčí a roční účetní závěrky (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, inventarizace používaných účtů) dle zákona, zpracování podkladů pro daňové přiznání, zpracování ročního vyúčtování daně z příjmu
  • vypracování a distribuce výkazů pro Český Statistický úřad
  • zpracování mzdové agendy a personalistiky statutárním orgánům a zaměstnanců na DPP
  • měsíční hlášení pro instituce ZP, SP, roční zpracování daně srážkové a zálohové
  • měsíční výpočet mezd, mzdové listy, potvrzení o zdanitelných příjmech
  • předkládání pololetní rozvahy a výsledovky
  • spolupráce při vypracování návrhu změn předpisu v návaznosti na roční vyúčtování a očekávaný nárůst dodavatelských cen
  • provádění plateb z účtu při úhradě faktur dodavatelů apod.

                                                           

Požadavky na ekonomickou správu předpisu plateb a vyúčtování služeb:

  • vedení evidence vlastníků jednotek dle KN a Prohlášení vlastníka
  • vyhotovení a distribuce předpisů plateb (zálohy na služby a příspěvky do fondu oprav)
  • průběžné úpravy předpisů záloh na služby podle požadavků výboru nebo hlášených změn
  • kontrola a čtvrtletní/měsíční přehledy plateb vlastníků bytových jednotek
  • tvorba a distribuce upomínek za pozdní úhrady měsíčních předpisů, včetně výpočtu penalizací a poplatků z prodlení - čtvrtletně
  • provádění Vyúčtování záloh na služby s rozúčtováním na jednotlivé vlastníky
  • (1x ročně, termín dle dohody, nejpozději do 31. 04. následujícího roku)
  • zpracování vyúčtování měřených služeb spojených s užíváním jednotek (teplo, teplá voda, studená voda)
  • vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb
  • stav fondu oprav – rozúčtování příspěvků do fondu oprav pro dům a pro vlastníky bytových jednotek (1x ročně, nejpozději do 31. 03. následujícího roku)

 

Kompletní právní servis:

  • vyhotovení či revize smluvní dokumentace
  • právní poradenství a konzultační činnost 
  • zastupování v soudních sporech či jiných řízeních
  • vymáhání pohledávek a řešení exekucí
  • právní analýzy a stanoviska k bytové problematice
  • zastupování před správními orgány
  • zastupování v oblastech práva obchodního, občanského, pracovního, práva nemovitostí, tak i správního či trestního
  • zajištění znaleckých a odborných posudků

 

Bližší informace a nabídky zasílejte předsedovi SVJ panu Vlastimilu Smetanovi,

+420 723 816 738, smetavl@gmail.com

Duben 2020